Matchvärd/bemanning Dam match
Sön 25 maj, 11:45-15:15
Älmekulla
Samling: 11:45For English, please read document on "My pages/mina sidor" under my documents.
Det är dags att vara matchvärdar för seniormatch.
Samling sker vid kiosken för att hjälpas åt med alla förberedelser och för att dela upp de olika arbetsuppgifterna.
Arbetsuppgifterna för vuxna består av följande:
• Kiosk (2st). Bemannas 75 min före matchstart (förberedelser, se rutiner)
• Entré (2st). Ska öppnas ca 45 min före matchstart till ca 15min in i andra halvlek. Därefter stöttning i kiosken.
• Grill (2st). Grillen ska tändas ca 60 minuter innan matchstart
• Halva potten (2st). Startas upp vid entrén ca 45 min före matchstart samt sen gå runt bland publik upp till 65:e matchminuten. Lotterna hämtas ut i speakerbåset, där finns både rutin och försäljningen samt QR-kod för prislistan.
och för barnen:
• Bollkallar (8st, minst 6st): Samling för genomgång ca 30 min före matchstart. Barn till målsmän/föräldrarna som ska hjälpa till förväntas följa med. Vänligen skriv i kommentaren i kallelsen om ditt barn inte kan komma med som bollflicka.
Läs igenom rutinerna på "Mina sidor"/mina dokument
❗❗ Om ni inte kan delta - vänligen byt med någon av de som inte är kallade. Ni hittar kontaktuppgifter till alla i laget via hemsidan eller använd WhatsApp. Skriv i kommentaren vem ni bytt med när ni svarar på kallelsen så lägger vi till dessa i kallelsen istället.
1 förälder per spelare räcker/ 1 parent per player is enough.
TACK för att ni ställer upp för våra barn/ungdomar och hjälper till! 💙🤍
Det är dags att vara matchvärdar för seniormatch.
Samling sker vid kiosken för att hjälpas åt med alla förberedelser och för att dela upp de olika arbetsuppgifterna.
Arbetsuppgifterna för vuxna består av följande:
• Kiosk (2st). Bemannas 75 min före matchstart (förberedelser, se rutiner)
• Entré (2st). Ska öppnas ca 45 min före matchstart till ca 15min in i andra halvlek. Därefter stöttning i kiosken.
• Grill (2st). Grillen ska tändas ca 60 minuter innan matchstart
• Halva potten (2st). Startas upp vid entrén ca 45 min före matchstart samt sen gå runt bland publik upp till 65:e matchminuten. Lotterna hämtas ut i speakerbåset, där finns både rutin och försäljningen samt QR-kod för prislistan.
och för barnen:
• Bollkallar (8st, minst 6st): Samling för genomgång ca 30 min före matchstart. Barn till målsmän/föräldrarna som ska hjälpa till förväntas följa med. Vänligen skriv i kommentaren i kallelsen om ditt barn inte kan komma med som bollflicka.
Läs igenom rutinerna på "Mina sidor"/mina dokument
❗❗ Om ni inte kan delta - vänligen byt med någon av de som inte är kallade. Ni hittar kontaktuppgifter till alla i laget via hemsidan eller använd WhatsApp. Skriv i kommentaren vem ni bytt med när ni svarar på kallelsen så lägger vi till dessa i kallelsen istället.
1 förälder per spelare räcker/ 1 parent per player is enough.
TACK för att ni ställer upp för våra barn/ungdomar och hjälper till! 💙🤍